Discuții interactive. Cadru informal. Focus pe lucruri practice

Suntem o agenție specializată în marketing digital, strategie și business development, care nu te ia pe ocolite.
Asta ar fi prezentarea noastră pe scurt. Cel mai pe scurt.

Ne-am apucat de Power Days în Baia Mare pentru că vrem să spunem lucrurilor pe nume, atunci când vorbim despre dezvoltarea unui business.
Fără scuze. Fără limitări.

Și nu trebuie să ne crezi pe cuvânt, pentru că microfonul este în mâna celor care știu exact despre ce vorbesc.
Speakerii Power Days înțeleg ce înseamnă provocările unui business, găsesc zilnic soluții și sunt deschiși să vorbească despre acestea.

Despre ce am discutat la Power Day? [ 21 mai 2019 ]

100% lucruri practice, 0% bla bla

Vânzări

  • Tehnici de vânzare directă în relația B2B
  • Rolul agentului – mai mult decât un simplu livrator de ofertă comercială
  • Campanii de promovare – motive, obiective și implementare

Marketing performant în 2019

  • Cerințe, așteptări și bugete
  • Campanii de succes în online și offline

  • Angajat, freelancer sau agenție?

Creativitate

  • Identificarea elementului diferențiator

  • Schimbări mici, măsurare rezultate și scalare acțiuni

  • Procese repetabile. Rezultate previzibile.

Speakerii ediției trecute…

Raluca Feher
Raluca FeherDirector de creație @ CAP
Zânul BT, Toni Delaco, Fulga, Fainoșagul, Zaraza și ING sunt campaniile create de ea, care au rămas în mintea tuturor. Cu o experiență de peste 20 de ani în media și publicitate, Raluca ne va spune despre succesul muncii de creație și relația companie – agenție.
Alexandru Ionescu
Alexandru IonescuAntreprenor & Specialist în Vânzări
A crescut în culisele muncii de vânzări și ne va spune, cum a reușit să-și facă agenții mai isteți și mai motivați în piață, ce rețete a descoperit pentru campaniile de reduceri și promoții, care să aducă profit, nu doar recunoaștere.

Power Day Unu-la-Unu
Marketing boost pentru afacerea ta

O echipă de oameni cheie din agenție vor lucra cot la cot cu echipa ta, pentru o zi, în rezolvarea celor mai pregnante probleme de marketing pe care le-ai întâlnit și în stabilirea unui mod de lucru eficient pe viitor.