Sau cel puțin așa tindem să credem dacă urmărim mult video-urile lui Gary Vaynerchuk. Oare cât de adevărată este această afirmație în piața românească?
Să vedem câteva statistici…
 
Top tactici de Content Marketing în România
  • Social media
  • Email Marketing
  • Blogging
  • Video Marketing
  • Articole plătite
  • Studii de caz
  • Infografice
  • Ebooks
  • Webinars
Bugetul alocat pentru Content Marketing în 2019
  • 51% din companii au alocat în 2019 maxim 10% din buget pentru Content Marketing
  • 30% din companii au alocat între 11 – 25% din buget
  • 11% din companii au alocat între 26 și 50% din buget
  • 4% din companii – 51-75 % din buget
  • 3% din companii – peste 75% din buget
Câte procente din business este generat de Content Marketing?
  • 42% din companii au alte priorități și oferă mai puține merite Content-ului – 10% din business
  • 47 % din companii au o relație bună, dar nu prioritară cu Content Marketingul – 10% – 50% din business
  • Doar 7% din companii își centrează activitatea în jurul creării de conținut – peste 50% din business
Top provocări întâmpinate în Content Marketing
  • Generarea de conținut engaging
  • Buget limitat pentru conținut
  • Dificultăți în măsurarea rezultatelor
  • Găsirea resurselor relevante
  • Lipsa varietății în conținut
  • Lipsa experienței în conținut
  • Lipsa platformelor și a tool-urilor

Privind la nivel macro, apare un paradox extrem de interesant: deși conținutul este un element esențial în dezvoltarea businessurilor, companiile încă nu investesc suficient în crearea și promovarea acestuia.

Cifrele și concluziile aparțin unui raport Beans United & WeContent. La acest “studiu de piață” au participat 200 companii din România.
Dacă doriți să studiați întreg raportul în format PDF sau dacă vă întrebați, la fel ca mine, de ce nu ajung procentele de mai sus împreună la 100%, lăsați un comentariu. 👇👇👇